دوشنبه، آبان ۲۰

احمدی‌نژاد: سران دنیا با تعجب می‌گویند تو از کجا فهمیدی؟

محمود احمدی‌نژاد یک‌شنبه شب طی سخنانی در جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) که در مشهد مقدس برگزار شد، مطالب تازه‌ای را از هشدارهای سابقش به سران دنیا درباره «رو به اضمحلال بودن حکومت ظالمان» و نتایج فعلی آن هشدارها مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز به نقل از خبرگزاری‌های فارس و ایرنا؛ آقای احمدی‌نژاد در ابتدای سخنرانی خود با اشاره به اینکه ظالمان به پایان راه خود رسیده‌اند، خدا را شکر کرد و گفت: امروز همه مکاتب،‌ حکومت‌ها و مدعیان در میدان عمل تجربه شده‌اند و به لطف خدا به بایگانی سپرده شده‌اند.

وی سپس خطاب به «ظالمان دنیا» اظهار داشت: شما راه طغیان را در پیش گرفتید و نتایج ممانعت بشر از پیوستن به راه انبیا را دیدید، امروز همه شما شکست ‌خورده و ذلیل هستید، اما ما همه شما را دعوت می‌کنیم و این دعوت را یک هدیه الهی می‌دانیم و می‌گوئیم که اصرار بر ظلم، خودخواهی، زورگویی و آدم‌کشی بس است.
احمدی‌نژاد ادامه داد: برای شما بهتر است که به راه حقیقت برگردید و به دامان امام معصوم چنگ بزنید، چرا که امام معصوم برای شما هم هست.

وی تصریح کرد: امیدواریم آنها پیام دعوت را بشنوند، توبه کنند، ایمان بیاورند و در مسیر عدالت و صلح تلاش کنند.

آقای احمدی‌نژاد در اشاره‌ای تلویحی که می‌توان آن را به باراک اوباما و جرج بوش نسبت داد، تصریح کرد: تردیدی ندارم چه کسانی که نوبه‌نو می‌آیند و چه آنان که به پایان راه رسیدند، اگر همه دست در دست هم، همه قوای شیطانی را بسیج کنند، باز هم راهی جز بازگشت، توبه و تبعیت از امام معصوم ندارند، چرا که در غیر اینصورت از مسیر حرکت بشر به سوی کمال پارو خواهند شد.

وی افزود: آنها خیال نکنند که روی خزانه‌های میلیاردی و انبارهای سلاح نشسته‌اند، چرا که همه اینها در یک چشم به هم زدن بر باد است.

احمدی‌نژاد گفت: از ابتدا دعوای خداپرستان با سلطه‌گران در موضوع انسان کامل بوده است و نقطه برنامه‌ریزی همه شیاطین، روی ارتباط آحاد بشر و قطع کردن رابطه با امام معصوم است و می‌بینید که تا امروز به واسطه جنایت شیاطین، امام معصوم هنوز برای ما یک وجود ناشناخته است، در حالیکه وقتی امام معصوم بیاید، همه عقل‌ها کامل می‌شود و گوش‌ها و چشم‌ها برای درک حقایق هستی مهیّا می‌شود.

او خاطرنشان کرد: دیدید که در ایران شعاعی از خورشید تابید و چگونه شد.

وی افزود: تن دادن به پستی‌های ذلت‌بار به خاطر این است که بشر صاحب بشریت از ناحیه خداوند را نشناخته است والا کسی که لذت فهم امام معصوم را بچشد، محال است در مقابل طاغوت سر خم کند؛ و ما امروز مسئولیت داریم که امام حق را به جامعه بشری معرفی کنیم.

آقای احمدی‌نژاد با بیان اینکه پیش از این به سران دنیا در آستانه اضمحلال بودن حکومت ظالمان را هشدار داده بودم، اظهار داشت: آن زمان آنها با حالت تعجب به من نگاه می‌کردند و حتی وقتی که دلایلمان را گفتم، متوجه نشدند؛ چرا که در همان فضا می‌اندیشند و راه و هدف و جنسشان همان بود. اما اکنون با تعجب به من می‌گویند تو از کجا فهمیدی که چنین حادثه‌ای در پیش است؛ من گفتم تعجب می‌کنم که چرا شما فروریختن آن بنیانها را نمی‌بینید و نمی‌بینید که حرف نو، زایش و ابتکار عملی جز توسل به سلاح ندارند و همه چیز را می‌خواهند با زور سلاح حل کنند و همین نشان می‌دهد که آنها در آخر خط هستند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: از نشانه‌های تحقق آن وعده بزرگ، آن است که نام موعود در جهان زمزمه می‌شود، به فضل الهی و به لطف همه ملائکه و پیامبران و معصومین و خود امام عصر(عج)، امروز دلهای بشریت به سرعت در حال چرخش به سمت امام معصوم است.

احمدی‌نژاد پس از پایان سخنرانی برای دقایق طولانی در جمع حضار این همایش حاضر شد و به ابراز احساسات تک تک آنان پاسخ گفت.

هیچ نظری موجود نیست: